Fraktalternativer

Vi bruker i hovedsak Posten/Bring for sending av varer og vi tilbyr følgende alternativer for frakt:

- A-Post - (Kun for småvarer)
- Klimanøytral servicepakke - Varene leveres på nærmeste postkontor/post i butikk. 
- Bedriftspakke på dør - Få varene levert på jobben mellom 08-16. Leveres uten at sjåføren ringer først.
- Hentes - Varene kan hentes på vårt kontor / lager etter avtale. 


Fraktpriser

Det vil tilkomme en fraktkostnad beregnet ut fra postens gjeldende satser. 

 

Åpent kjøp i 30 dager.

Vi vet at det noen ganger kan være vanskelig å få et komplett inntrykk av varer du finner på nett. Spesielt gjelder dette for belysning. Vi er allikevel overbevist om at du kommer til å like produktene du kjøper hos oss og tilbyr derfor 30 dagers åpent kjøp. Er du ikke fornøyd er det bare å sende varene i retur. (Se øvrige betingelser under KJØPSBETINGELSER).


Levering

Normalt har du varene på postkontoret innen 10 dager fra vi har mottatt din bestilling (oftest raskere). Postkontoret gir deg beskjed når pakken kan hentes.

Noen varer sendes direkte fra leverandør for at du skal motta pakken så fort som mulig. Du vil alltid få en mail med bekreftelse på at varene er sendt. Her får du også et sporingsnr slik at forendelsen kan spores. (Gjelder ikke for A-post)

Du har to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglement. I tillegg, vil du bli fakturert for fraktkostnadene.


Betaling

Oppkrav. Hvis du har valgt postoppkrav vil et oppkravsgebyr komme i tillegg til fakturabeløpet.
 
Kunder på Svalbard. Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret som f.t. er kr 236,- .